Gear ke hapo?



Hai, Assalamualaikum 'kadang-kadang Salam pun boleh tertypo,so kena type bersungguh-sungguh sikit'

Malam yang tak berapa malam sebab nak pukul 1pagi sudah. Alhamdulillah, aku diberikan hidayah untuk membuat homework.' tepukan gemuruh untuk saya' ok hambar.Orang lain dan masuk gear 6,aku baru nak masuk gear.Anak cucu tumpang lalu.....

Aku pernah cakap dekat bawah pokok dekat sekolah waktu malam.Then,muka kawan aku

Kau dah kenapa?



Akhir kata,saya ingin mengucapkan
Selamat Bercuti-cuti Malaysia dan Salam 3-1 wahai Singapura.Hahaha 

note : aku tengah usaha tak nak tengok bola emm tu azam aku tahun ni dan aku harap berkekalan la untuk tahun mendatang ni tapi...hahaha In Shaa Allah doakan yg terbaik. bola oh bola #HarimauMalaya 

Comments

Aisya 사구라 said…
harimau malaya menang semalam sebab nasib je... lol kena belanja referee semalam makan XD
Isma Ismail said…
Keeper kat mana? Keeper keeper kat mana..haha depa main pakai emosi..memg aku tolak hg..hg tolak aku laa..haha
Sya Syahirah said…
saya kalau tgk bola suka menjerit jadi saya tgk kat twiter dahla haha :) jap, homework apa cuti sekolah ni? :P
Isma Ismail said…
Cadngan yg bagus (y) haha.Homework kalau senarai kat sini..esok pun tak habis lel..baru buat hw bm..sinopsis setiap bab kembara amira

D' Followers

D' Chatter

Popular Posts