Trayaaa


Assalamualaikum,hai perasaan bercampur baur umpama lemang dimasak dengan daun palas dan ketupat dimasak dalam buluh? Mari kita berhuhuhuhuhu .Di kesempatan ini saya ,Isma ingin memohon maaf,seribu keampunan dan Selamat Hari Raya,Kullu Aaamin Wa Antum Bil Khoir kepada sahabat sahabat bloggers and rakan rakan seperjuangan.Anddd cut!


 Kalau aku rajin aku print bagi dekat kawan-kawan ek (doakanlah saya rajin)




 Thanks to Shuhada Azman and my adik -Zharif Amani .luv u :)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kalau boleh takbir tu bagi dengar dekat jiran ,jiran punya jiran,dan jiran punya jiran punya jiran.Kalau bernasib baik,mungkin mereka akan datang ke rumah anda .:) bukankah ziarah menziarahi itu baik ^_^ .

 Kalau bab jalan ni,Alhamdulillah aku pro jugakla tentang lalu lintas (hoho) kampung aku,masalahnya setiap laluan ada ujian yang tersendiri seperti itik,angsa,lecah dan sebagainya heeehh
 Takkan mandi pun aku nak kena ajar.Yang penting tu niat,rindunya dekat tok,selalu gerak aku waktu kecik-kecik suruh bangun mandi sunat raya.Kalau boleh nak peringat tu,dari aku ambil tuala,jalan nak gi bilik mandi,dalam bilik mandi pfttt 
 pakai baju tutup aurat tau,tak kisah lah baju nabil Ahmad ke aeron ke. Yang penting cantik dan bersih :) scary aku tengok gambar ni tak de kepala
 jangan lupa niat iktikaf :)
 dengar jangan tidur.Phone tu kalau boleh jangan bawak! ni tak sibuk tweet "kita kat masjid blabla tengah dengar khutbah,tok khatib tu cute sgt. " Mohon gali liang lahad untuk orang macam ni -,-
 Nak ziarah tu niat kena la betul ni tak..

Penziarah: Assalamualaikum,kami datang nak duit raya!!
Tuan rumah : masuklah dulu,maaf mak cik tak ada duit nak bagi korang...masuklah makan
Penziarah : Makcik kedekut bak hanggg|
Tuan rumah : "bagi sampul duit"
Penziarah : ait! kenapa sampul kosong?
Tuan rumah : Makcik dah isi sampul tu dengan kasih sayang,makcik rasa kamu kurang kasih sayang..

 jangan kedekut tau!
 jangan malas malas..dapat raya 2 kali huuu
 makan tu jangan sampai sekotak,makan kurma dengan nombor ganjil ok?
kesian budak baju koko tu,siapa-siapa!..tolong selamatkan dia (gigih betul) #kanakkanakgigih


note : Ya Allah,kau terimalah ibadat kami,ampunkalah dosa kami,tetapkanlah iman kami,Ampunilah dosa aku,ibu bapa ku,kelurgaku,guru-guru ku,rakan rakan dan muslimin muslimat di dunia ini :)

Comments

Anasyg said…
mak cik dah isikan sampul ni dengan kasih sayang haha. (>.<) WIN Macik ! Win!
Amani◕‿◕ said…
Wahhhhhh.. hakak.. nak duit raya. hihi. buat muka sposen

Jemput la bace entry kite jugak yeee. Jangan lupa komen.. haha *dengan muka tak malu*
Sally Samsaiman said…
salam aidilfitri!
Isma Ismail said…
To Anasyg : Macik power!
To Amani : :) senyum..senyum kan sedekah
To Sally : Selamat Hari Raya ;)
Nabila Syifa said…
wah..bestnya kalau dapat duit raya sekali

D' Followers

D' Chatter

Popular Posts