10 Question From Fira Zolkapli





Hai,Assalamualaikum,ok harini aku akan jawab 10 question from the blogger Fira Zolkapli .Hai Zafira,saya tua beza 3 tahun dengan awak.All the best,tahun depan pt3.Sebelum tu,ehek pelik gila pakai saya,saya guna aku boleh kot.

  1. Fav song(s)?
    tbh sekarang ni lagu Harris J tengah meletop pom pom pom ,so aku rasa lagu Opick paling best.Nampak tak punchline? k macam tak sampai je
  2. Type my name without looking keyboard (Zafirah)
    zafitah - ok maap banget

  3. Fav novel(s)?
    Aku dengan novel bukan kawan baik,kalau beli pun not about love selalu aku beli novel remaja yang pastinya cover nya cantik dan tajuk tak dak berkaitan dengan suami or istri.Selalunya berbulan nak habis satu novel.So aku suggest novel suamiku ustaz keh keh keh k tipu je
  4. Converse or Vans? Why?
    Converse,sebab jenama tu ja yang aku beli buat masa ni.
  5. Weird thing(s) that you like?
    Bila dengan kawan,semua bende pelik yang kita buat akan jadi best.So the weird things *lol*that i like are my friends.Haha tapi diorang bukan things .ok macam tak menjawab je.
  6. Your fears
    Kehilangan orang yang TERSAYANG
  7. Shoe size?
    eh nak bagi saya kasut ek,pm ok pm hahahaha
  8. Fav blog(s)?
    Tengok D'blog list 
  9. Fav band?
    serius bab lagu ni lemah and band tu macam main drum apa semua tu eh? aku minat ben ten dulo dulo
  10. What are you really good at?
    aku manusia yang akan bagi fully komitmen bila aku suka buat benda tu,boleh bagi kefokusan 100%.I really love art.And teringin nak belajar khat, sebab bila gi masjid je mesti mata tu tertumpu pada ayat-ayat suci Al Quran yang Subhanallah cantik sangat!

Note : Thanks Zafira tag saya,*ok rasa pelik bila cakap dengan orang lebih muda pakai aku*.Semoga Allah merahmati kita semua.Fi Hifzillah -semoga Allah menjaga kamu. :)


Comments

Nur Zafirah said…
Thank you answering my questions! :)
Nur Zafirah said…
Thank you answering my questions! :)
farhan hasanah said…
oh suke khat ye.. ok
Isma Ismail said…
Nur Zfirah
welcome
Isma Ismail said…
Farhan Hasanah
weh,mai bab khat aku fail kot aishhh ...setilah berfikir panjang khat boleh buat duit kot aishh..tak puas hati peww
Ichiy Hara said…
Rindu u kt wasap kbai
Isma Ismail said…
ichiy hara : ha ha ha

D' Followers

D' Chatter

Popular Posts