#Tag LE.JH




Hai,Assalamualaikum,hari ni aku akan menjawab beberapa soalan daripada seoarang blogger,aish Anis aku dah cakap, aku suka soalan objektif kau nak bagi subjektif jugak dah kenapa? Disebabkan rate of pereputan nala punya laju dan aku lapar .k tak dak kena mengena.Demi awak, lautan api sanggup ku renangi peh peh peh



1. Sepanjang hidup aku ,zaman form 5 lah aku mengalami kecelaruan identiti yang sangat teruk ,aku tak tahu nak salahkan siapa,Mengapa aku diperlakukan sebegini rupa.So,buat masa ni aku tak nak dedahkan identiti dan nama penuh aku acewwah bajet 2016 :P

2.Ni semua salah Huda Hana,dulu waktu form1 dia ada cerita pasal blog dia,than tetiba aku terus buat blog.Ajaib kan? Itulah dinamakan jodoh tak kemana uhuk uhuk

3.Blog aku tak dak theme.

4.Lama dah,lebih kurang sedekat yang lalu

5. Lawalaaa.oceh syok le tu orang puji awak

6.Sejarah tingkatan 5.Hang nak degaq aku cerita ka? satgi menyesal kot

7.Mekah.Kalau nak taja tu ,kalau boleh dalam tahun haji.Boleh aku buat haji sekali.

8.Aku cadangankan hang tengok drama Insyaf,setiap Jumaat tau yang indon tu,agar kita selalu insaf hahahahhaha

9.Aku nak lesen.Azam aku yang terdekat buat masa ni. :)

10.Behave k behave hehehe (rasa nak terkeluar dagu je gelak bila ingat lawak waktu buat addmath)
dan tamat yeahh

Note : Ni KBAT kan? Aku rasa semua jawapan aku betul.Yeah,gembiranya dapat 100%



Comments

Diya Hanun said…
Yeah cukup syarat dah tu ^_^
BELLA LEE said…
Alhamdulillah kau cakap jugak ye :) Thanks a lot tapi bab lawak add math tu besalah , kang mengantuk pulak ;) btw , masa bila ek aku ckp nak blanja tiket gi korea ? lupa pulak =='
farhan hasanah said…
PEH PEH PEH DAK DAK POPULAR

D' Followers

D' Chatter

Popular Posts