DIY Kotak Kasut


Hai,Assalamualaikum,setelah kemarin aku menaip dan backspace like bejuta kali than selamat disimpan dalam draft sebab memang tak dak feel la kan bila kau publish anything tapi kau tak puas hati. Harini pulak aku tetiba teringat yang my partner in crime hu~~ aka haters number 1 blog ni wakaka Azlyn Azlan or oikawayume .Dah kenapa aku promote kau kat sini! .Back to the topic aku dicadangkan untuk buat satu entry tentang DIY kotak kasut. Sebagai blogger yang serba boleh so aku sahut cabaran !

Kotak kasut je pun bang -__-

#1 Kotak buku sebab sebagai student almari buku tak dapat tampung jumlah buku yang banyak! ulat buku la ketokan.


gila kemas!

#2 Tempat letak plug
,macam kalau letak atas meja nampak lebih kemas


comel gila Ya Allah
#3 Wall art untuk hiasan bilik korang, why not kan? arts is soooo big!

pftt pftt

#4 laptop stand, ni memang aku tak pernah terfikit pun serius..korang try la buat hekhek



puma lokooo,tak pakai kotak puma looko pun boleh ye awok awoks

#5 Tempat alat tulis

percayalah 2 3 hari ja elok bersusun,lama2 bercampur habis!><



#6 Tempat koleksi cincin dari kekasih kekasih wiwiwiwi


ok nanti nak buat koleksi cincin ,wuu lawanya

#7 Kotak hadiah, haa yang ni haters aku Si Oikawayume dah pernah buat bagi kat aku dah,bagus betul ,pencinta alam budak ni.Amalkan 3R


perfect ,kain guni ke dia guna tu? hmm


#8 Rak barang kot hentahlah nak


memang kena letak barang yang ringan ringan je,kalau nak letak kamus berat ke ,aku rasa memang ranap jugak ni,ape ape pun korang try je lah,kalau tak ranap Alhamdulillah



Sampai di sini saja DIY kita,aku pun belum try lagi,InshaAllah akan try nanti.

credit to : hipwee/ oikawayume

Comments

Kenapa semua gmbr pecah. Takleh tgk :3
Isma Ismail said…
@Cahaya Kebaikan ♥ :thanks inform,kita pun x perasan haritu huhu..ok dah tak pecah dah hehe..
Tomodachi said…
woo, saya pernah buat d.i.y. kotak kasut tu, buat jadi rumah dua tingkat. dalam tu boleh taruk alat tulis yang bakal digunakan atau alat tulis yang lama.
tashira said…
dulu pernah nak plan buat semua ni tapi yelah kdg2 malas so nanti2lah baru buat. hahaha lol
Isma Ismail said…
@tashira : kita pun sama je awak
salam terimakasih unuk idea tu hehehhe, banyak kotak kat rumah
Kim Chaa said…
Pergghhhhh ... cantiks bergaya walaupun pkai brg terbuang !
Aqilah Azmi said…
omg so many diys using kotak kasut je puunn????
huhuhu thanks wak!! <3
Fairuz Aqilah said…
Waaa bestnya! Dok nk diy diy mcm ni masa cuti xbuat buat pun lagi. :(

D' Followers

D' Chatter

Popular Posts